31 stycznia 2011

Zmiany

Postanowiłam nie mieszać dwóch rzeczy na mojej stronie. Stron internetowych (źródeł) z innymi stronami o skokach, które polecam. W jednym przypadku co prawda pokrywają się listy. I tak: źródła znajdują się u góry bloga, a strony, które polecam są na razie z lewej strony. Wśród "polecanych" są blogi pisane przez polaków, jeden z super wywiadami (Justyna o skokach), a drugi z super zdjęciami (skoki narciarskie). Jest jeszcze portal w całości poświęcony skokom i strony skoczków narciarskich. Poza tym mam prośbę, jak znacie jakieś blogi o skokach narciarskich (ale nie z opowiadaniami), to przysyłajcie mi ich adresy w komentarzach, zwłaszcza zależy mi na tych z serwisu blogspot.
Drugą sprawą są ankiety, które w jakimś momencie pojawią się. Na razie nie wiem kiedy. Może wtedy, kiedy pojawią się osoby, które będą komentowały, mojego bloga.
I jeszcze jedno. mam nadzieję, że w tym sezonie lub w gorszym wypadku do początku przyszłego zamierzam przybliżyć Wam sylwetki polskich zawodników, szkoleniowców, a także polskich działaczy i osobistości FIS.
Więcej na razie nie planuję (co najwyżej małe zmiany w grafice), bo wiadomo: praca, inne palny na przyszłość, codzienne zajęcia domowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz