22 maja 2011

Tutuł

Ostatnio wprawdzie zapomniałam o tym, że czas biegnie niemiłosiernie. Miałam pisać notki mniej więcej co tydzień, a z jednego tygodnia zrobiły się aż trzy. Na swoje wytłumaczenie mam, że kotka okociła mi się i teraz zamiast jednego kota mam ich pięć (kotka plus cztery kocięta). Ale nie o tym miał być ten temat.
To, że nie pisałam nie oznacza wcale, że nic nie myślałam o blogu. Zastanawiałam się nad tytułem bloga, bo Skoki narciarskie wydaje się mało oryginalnym. I tak wymyśliłam ich aż kilka:
  • Skoczkowie narciarscy
  • Pożegnanie Mistrza
  • W hołdzie Małyszowi
  • Małyszomania
  • W świecie Małysza
  • Następcy Małysza
  • Następne pokolenie.
Prosiłabym Was o małą pomoc w wyborze tytułu.

2 komentarze:

  1. Zapraszamy do odwiedzania portalu o skokach narciarskich SkokiNews.pl!
    Aktualne informacje, wywiady i komentarze na SkokiNews.pl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 5 jest dobry aczkolwiek już nie w świecie Małysza ;) Ale pomysł ciekawy :)
    Zapraszam na NOT-4-YOU, na wyczekiwany przeze mnie 50 post! :)

    OdpowiedzUsuń