26 marca 2011

Pożegnanie Małysza

Dzisiaj Adam Małysz skoczył ostatni raz. To było jego pożegnanie z nami kibicami, fanami. Wiemy co zmienił w sporcie w Polsce, huczy o tym wiele portali, ale co zmienił w moim życiu?
  1. O ile wcześniej nie interesowałam się żadnym sportem, to teraz polubiłam rywalizację sportową, dopinguję naszych skoczków. Poza tym znam imiona i nazwiska większości czołowych skoczków.
  2. Zainteresowałam się skokami narciarskimi od podszewki, to znaczy zasadami, turniejami, skoczniami, itd.
  3. Po wielu nieudanych próbach prowadzenia blogów z opowiadaniami, z pamiętnikami wreszcie udało mi się założyć porządną stronkę.
  4. Poznałam kilka osób z podobnymi zainteresowaniami do moich, prowadzących też blogi o skokach.
  5. Uwierzyłam w to, że POLAK potrafi. Spowodowało to też, że jestem dumna z tego kim jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz