27 marca 2011

Przerwa

Postanowiłam przez najbliższe dwa tygodnie zrobić przerwę od pisania notek i odpocząć trochę. Zwłaszcza, że się skończył sezon zimowy, a i marzec był dla mnie obfitym miesiącem. Może przez ten czas skupię się na grafice do bloga.  Może dam Wam parę moich pomysłów do wyboru.
Nie piszę, że to koniec bloga, bo na pewno będę pisała, może trochę więcej o skoczkach niż o aktualnościach. Poza tym myślałam, o tym, żeby zmienić trochę swój styl pisania, bo niektóre posty były zbyt oficjalne jak na bloga. Pożyjemy, zobaczymy.

2 komentarze:

  1. Przerwa należy się każdemu, a faktycznie sezon się skończył, można chwilkę odpocząć od skoków ;) Dziękuję również za tą notkę poniżej, o mojej akcji, muszę chyba zrobić kilka nowych obrazków ;P
    Ja wracam tu za 2 tygodnie i chcę widzieć nowy post :)

    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za życzenia. Notka powinna pojawić się.

    OdpowiedzUsuń